Když v roce 2020 nahradila čtyřválcovou šestnáctistovku pod kapotou Toyoty Corolla tříválcová patnáctistovka, málokoho zajímalo, že výkonově na tom se svými 92 kW není o nic hůře. A že průběh točivého momentu i účinnost má dokonce lepší. Většinu mrzel hubší běh a trápily předsudky vůči životnosti tříválců. Martin Vaculík prozkoumal tříválcovou Toyotu Corolla po 200.000 km: Přežila Bolt, ale co dál?
Když v roce 2020 nahradila čtyřválcovou šestnáctistovku pod kapotou Toyoty Corolla tříválcová patnáctistovka, málokoho zajímalo, že výkonově na tom se svými 92 kW není o nic hůře. A že průběh točivého momentu i účinnost má dokonce lepší. Většinu mrzel hubší běh a trápily předsudky vůči životnosti tříválců. - Hlavní strana
- Auto.cz
- Martin Vaculík prozkoumal tříválcovou Toyotu Corolla po 200.000 km: Přežila Bolt, ale co dál?
Čtěte také
Aston Martin se spojil s Glenfiddich, výsledkem je lahev whi...
Před 9 hodinami
2
36 let od brutálního zásahu na Národní třídě: V čem jezdili ...
Před 11 hodinami
4
Elektromobil do půl milionu? Nový BYD Dolphin Surf je dlouhý...
Před 13 hodinami
6
Novou dálnici D4 opravují pomocí velké mikrovlnky. Je to ryc...
Před 15 hodinami
4
Jak vybrat zimní pneumatiky? S tímto návodem nemůžete šlápno...
Před 17 hodinami
5
Právě se hledá na 
Právě se hledá na 
Prům. cena paliva
Benzín
Nafta
Zdroj dat: kurzy.cz
Nejčtenější
Fico kritizoval Pavla
Před 2 lety
© infoPole.cz 2025.











