Čtvrtek 24. červenceSvátek má Venku je 14 °C, Jasno

Milostný poměr na koncertě Coldplay „prodává“ už i Tesla či IKEA. Proč mezi marketéry frčí?

CNN Prima News Před 9 hodinami

Utajovaný milostný románek ředitele Andyho Byrona a personalistky Kristin Cabot skončil. Firma má nového ředitele i šéfku personálního. Oba teď zná skoro celý svět. A toho je třeba využít. „Nic mě nepřekvapuje. Značky a lidé z marketingu se vrhnou absolutně na cokoliv, pokud je z toho publicita. Myslím, že všechno je prodejné,“ uvedl pro AP autor knihy Kultura celebrit Ellis Cashmore.

ČTĚTE TAKÉ: Návštěvy USA se prodraží. Trump chce po cestovatelích jako poplatek tisíce korun

Marketéři některých globálních značek to vidí jasně. Ze skandálu si vybrali docela jednoduché sdělení: nenechat se chytit. Například nábytková firma IKEA zveřejnila na svém instagramovém profilu obrázek plyšové pandy, která zezadu objímá orangutana a napodobuje tak virální kolegy. „Nenechte se nachytat! Pomazlení bez dramatu zaručeno,“ doplnil popisek. Vše korunoval nápis „schváleno personálním oddělením“.

Pozadu nezůstal na síti X ani výrobce elektroaut Tesla s rýpavou poznámkou: „Zveřejnit fotku, na které si užíváte zapůjčenou Teslu, zatímco ta vaše je v servisu, je totéž, jako byste s ní jeli na koncert Coldplay. Vaše auto to pozná,“ napsala společnost v příspěvku.

Skandálu využívá i mnoho dalších firem. A nakonec by z něj mohli těžit i sami hlavní protagonisté. „Ať už se rozhodnou svůj příběh prodat, nebo ho sdílet ještě dál. Ten chlap je momentálně bez práce, tak možná bude hledat jiné zdroje příjmů,“ doplnil Cashmore.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Spojené státy vystoupí z UNESCO. Důvodem mají být propalestinské a pročínské postoje organizace

Pokračovat na celý článek