Nejstarší uspořádání pohonu osobních automobilů, takzvané klasické, mělo motor s převodovkou uložený vpředu podélně. Z převodovky vycházel kloubový hřídel, který poháněl diferenciál zadní nápravy. V roce 1927 konstruktéry československé automobilky Enka napadlo přesunout převodovku k zadní nápravě. Technika: Transaxle má československou stopu
Nejstarší uspořádání pohonu osobních automobilů, takzvané klasické, mělo motor s převodovkou uložený vpředu podélně. Z převodovky vycházel kloubový hřídel, který poháněl diferenciál zadní nápravy. V roce 1927 konstruktéry československé automobilky Enka napadlo přesunout převodovku k zadní nápravě. - Hlavní strana
- Auto.cz
- Technika: Transaxle má československou stopu
Čtěte také
Fiat Panda 141 (1980-2003): Kontejner na kolech
Před 12 hodinami
0
Nejsledovanější videa roku 2025: Martin Vaculík vítězí na ce...
Před 14 hodinami
7
Číňané zamíří do Le Mans. Půjdou se tam ztrapnit, nebo zazář...
Před 17 hodinami
10
Na českých kruhových objezdech můžete vidět zvláštní ozdoby....
Před 19 hodinami
6
Obří zakázka pro Tatru Defence Systems. Na Slovensko dodá au...
Před 20 hodinami
5
Registrace elektromobilů v Evropě dramaticky rostou. Jejich ...
Před 22 hodinami
6
Právě se hledá na 
Právě se hledá na 
Prům. cena paliva
Benzín
Nafta
Zdroj dat: kurzy.cz
Nejčtenější
Fico kritizoval Pavla
Před 2 lety
© infoPole.cz 2025.











