Tam, kde se kdysi ručně skládal phaeton a později elektrický model ID.3, se brzy rozsvítí monitory vývojářů. Ikonická skleněná manufaktura v Drážďanech se mění v inovační centrum a Volkswagen s partnery do ní posílají miliardy. Zaměstnanci, pro které tu už není místo, řeší, zda se s finanční podporou přesunou do jiné fabriky, nebo odejdou. VW končí výrobu v Drážďanech. Zkušeným zaměstnancům chce dát statisíce, těm se to ale nelíbí
Tam, kde se kdysi ručně skládal phaeton a později elektrický model ID.3, se brzy rozsvítí monitory vývojářů. Ikonická skleněná manufaktura v Drážďanech se mění v inovační centrum a Volkswagen s partnery do ní posílají miliardy. Zaměstnanci, pro které tu už není místo, řeší, zda se s finanční podporou přesunou do jiné fabriky, nebo odejdou. - Hlavní strana
- Auto.cz
- VW končí výrobu v Drážďanech. Zkušeným zaměstnancům chce dát statisíce, těm se to ale nelíbí
Čtěte také
Jízdní dojmy s Peugeotem 308 SW: Postupná cesta vylepšování
Před 2 hodinami
0
Rocketeer NC MX-5 aneb Zdá se vám vaše miata slabá? Tohle je...
Před 4 hodinami
0
Registrace nových aut v ČR v listopadu 2025: Čtvrt milionu n...
Před 6 hodinami
1
Tříválce: Tři hrnečky stačí
Před 7 hodinami
1
Fotky hříšníků aneb Proto města staví antiparkovací kolíky. ...
Před 21 hodinami
4
Nový Lexus ES poprvé v Česku. O kolik je dražší než předchůd...
Před 23 hodinami
2
Právě se hledá na 
Právě se hledá na 
Prům. cena paliva
33.95
Benzín33.30
NaftaZdroj dat: kurzy.cz
Nejčtenější
Fico kritizoval Pavla
Před 2 lety
© infoPole.cz 2025.











