Sobota 31. květnaSvátek má Venku je 26 °C, Polojasno

Brand musí zaujmout do dvou sekund, říká kreativec a tvůrce kampaní Pastier

Forbes Před 1 dnem

Nová rychlejší i zkratkovitá doba přináší vyšší nároky na marketingová oddělení. Firmy dnes nedostávají příliš času svým brandem zaujmout. Naopak, leckdy na to mají jen doslova pár sekund.

„Poslední roky mají lidé nižší pozornost, tím pádem naše brand kódy musejí fungovat pod dvě sekundy. A nesmějí být zaměnitelné s konkurencí,“ vysvětluje v novém Forbes Byznys podcastu podnikatel, investor a jeden z nejvýznamnějších slovenských reklamních tvůrců Michal Pastier.

Michal Pastier je slovenský inovátor, spoluzakladatel a kreativní ředitel agentur Darwin&theMachines a GoBigname. Byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times a také do žebříčku Forbes 30pod30, přičemž dělal kampaně pro plejádu známých značek.

V podcastu mimo jiné upozorňuje i na fakt, že pozornost často ztrácí i samotná marketingová oddělení firem. „Fascinuje mě, že lidé, kteří dělají rebrandingy, nesledují rebrandingy jiných firem,“ říká a vzápětí přidává jeden konkrétní příklad.

„Z dat dvou značek, které nemohu konkretizovat, sledujeme, že když má jedna z nich televizní kampaň, tak vždy začne růst ta druhá. Nalijete peníze do kampaně, ale ve finále roste váš konkurent,“ říká k tomu Pastier.

Ten své dvacetileté zkušenosti z praxe nedávno zhmotnil do marketingové bible Žlutá kniha budování značky, která vyšla v nakladatelství Forbes a která není jen o cenných radách, jak na úspěšný marketing, ale upozorňuje i na pasti a drahá rizika při budování brandu.

Kde firmy v budování značky dnes nejvíce chybují? Jak se mění nároky na marketingovou komunikaci v dnešní technologické době a sociálních sítí? Čím Michal Pastier začíná, když má vytvořit novou kampaň, a jak se snaží podnítit svou kreativitu? To vše si poslechněte v podcastu.

The post Brand musí zaujmout do dvou sekund, říká kreativec a tvůrce kampaní Pastier appeared first on Forbes.

Pokračovat na celý článek