Skupina PPF Real Estate nejbohatší Češky Renáty Kellnerové ve svém hotelovém projektu v centru Prahy vítá nového partnera. Třicetiprocentní podíl ve společnosti FSHP, která provozuje hotel Four Seasons Prague u Karlova mostu, kupuje firma Noble Hospitality podnikatele Michala Strnada, majitele zbrojařské skupiny CSG.
„Jsme rádi, že se nám společnými silami s PPF Real Estate povedlo koupit tento jedinečný hotel. Máme důvěru ve strategii PPF v oblasti hospitality nemovitostí a také věříme, že tento projekt bude základem pro další úspěšnou spolupráci mezi PPF a Michalem Strnadem i v jiných oborech a projektech,“ říká Stanislav Kuba, investiční ředitel CSG.
PPF Real Estate zůstává většinovým vlastníkem a bude zajišťovat i manažerské řízení hotelu. Strnad se má aktivně podílet především na investicích. „Těší mě, že v případě akvizice hotelu Four Seasons jsme spojili síly právě s Michalem Strnadem, který sdílí filozofii skupiny PPF o dlouhodobosti realitních investic,“ doplnil Robert Ševela, předseda představenstva a CEO PPF Real Estate Holding.
Transakci ještě musí posvětit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Finanční detaily ani jedna strana nezveřejnila, podle informací Hospodářských novin je cenovka však výrazně pod původní představou prodávající strany a činí sto milionů eur (2,5 miliardy korun).
Hotel Four Seasons Prague, který patří mezi nejluxusnější ubytovací zařízení ve střední Evropě, přidala do svého portfolia skupina PPF Renáty Kellnerové minulý týden. Minoritní podíl si při akvizici ponechal i Tomáš Otruba, životní partner Kellnerové.
Jméno Michala Strnada v souvislosti s pražským Four Seasons objevilo už dříve. V listopadu loňského roku informoval server Newstream o tom, že Strnad nabídl skupině Northwood Investors za luxusní hotel 4,7 miliardy korun. Skupina CSG však tehdy tuto informaci popřela. „CSG s prodejem hotelu nemá nic společného a jde o falešnou zprávu,“ uvedl mluvčí skupiny Andrej Čírtek.
The post Kellnerová a Strnad spojují síly. Miliardář kupuje podíl v pražském hotelu Four Seasons appeared first on Forbes.