Akcie americké oděvní značky American Eagle Outfitters se v premarketu ve čtvrtek vyšplhaly téměř o 23 procent. Stalo se tak poté, co společnost spustila nové reklamní kampaně s herečkou Sydney Sweeney a hvězdou NFL Travisem Kelcem.
Právě kontroverzní slogan „Great Jeans“ s vizuály Sweeney v modrých džínách přitáhl velkou pozornost na sociálních sítích i v médiích. Jediný reklamní spot tak přinesl „bezprecedentní získávání nových zákazníků“, uvedl ředitel marketingu Craig Brommers během telekonference po zveřejnění výsledků.
Módní společnosti po slabších měsících pomohla i reklamní kampaň s Travisem Kelcem a jeho značkou Tru Kolors spolu s dalšími celebritami, jako jsou tenistka Coco Gauff a herečka Jenna Ortega.
„Nárůst o 25 procent v prodlouženém obchodování ve středu odráží také velkou důvěru investorů, že poptávka podporovaná celebritami vydrží i přes sváteční sezonu. Tento pohyb tak lze vnímat částečně jako oslavu úspěchu a částečně jako očekávání budoucího růstu,“ uvedl Michael Ashley Schulman, partner a CIO ve společnosti Running Point Capital Advisors.
American Eagle nyní očekává, že kvartální tržby vzrostou o nízká jednoprocentní čísla, zatímco analytici původně počítali s poklesem. Roční tržby by měly zůstat zhruba na stejné úrovni jako loni, což rovněž překonává předchozí odhady trhu.
The post Sydney Sweeney přilákala investory. Akcie American Eagle v premarketu prudce vzrostly appeared first on Forbes.