Křižíkův pavilon na pražském Výstavišti se 22. května proměnil v centrum ženského leadershipu, inspirace a sdílení. Už posedmé se tu konal Forbes Women’s Summit – výjimečné setkání žen, které mění svět byznysu, kultury i veřejného života. Letošní ročník přilákal přes tisíc hostů a nabídl celodenní program plný rozhovorů, panelů a prezentací od více než padesáti inspirativních řečníků.
O uvítání na pódiu se postarali šéfredaktor Forbesu Zdravko Krstanov, jeho zástupkyně Irena Cápová, šéfredaktorka Forbes Life Anna Nosková a redakční tým Silvie Friedmannová, Kristýna Tmejová, Jana Mertová a Michal Bernáth. Stylové vybavení pódia poskytla nově společnost United Spaces.
Jana Lvová, generální ředitelka Mastercard pro Českou a Slovenskou republiku, zdůraznila klíčovou roli malých podniků a podnikatelů ve společnosti. Mluvila nejen o výzvách, kterým čelí, ale i o tom, jak je Mastercard aktivně podporuje na jejich podnikatelské cestě.

Lenka Bradáčová, nejvyšší státní zástupkyně, na Forbes Women’s Summitu zdůraznila, že klíčem k úspěchu žen je překonání strachu a otevřená komunikace.

Jelena Holomany, CEO a spoluzakladatelka digitálních terapeutických programů Mindwell, sdílela, jak svou osobní zkušenost s úzkostmi proměnila v hnací motor k pozitivní změně. Kognitivně-behaviorální terapie ji inspirovala k založení Mindwell.

Plastický chirurg Petros Christodoulou z Medicom Clinic upozornil na rostoucí vliv sociálních sítí na vnímání ideálu krásy. Ve své praxi se snaží chránit klienty před negativními dopady tohoto trendu i nerealistickými očekáváními.

Úspěšná komička Bianca Cristovao pobavila publikum upřímným a vtipným vyprávěním o svých začátcích – prvním vystoupení, prvním neúspěchu i o tom, proč jsou nejlépe placení komici stále muži.

Melinda Szabó, CEO T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a Bára Stárek, výkonná ředitelka Díky, že můžem, debatovaly o síle spolupráce firem s neziskovými organizacemi, inkluzi, diverzitě i podpoře mladých. Zdůraznily, že diverzita není jen o pohlaví, ale i o věku a myšlení – a že obohacuje týmy.

Hana Bambulová, komerční ředitelka Dr. Max se podělila o to, jak dostala značku na vrchol, proč je pro ni klíčová empatie a jak důležité je nebát se a zůstat sama sebou. Představila také nový projekt Dr. Max Bjut – první krok značky mimo její tradiční komfortní zónu, kterým vstupuje do světa luxusní kosmetiky.

Martini nabídlo ochutnávku klasického alkoholického drinku Martini Fiero & tonic i dvou novinek z řady nealkoholických Martini: Vibrante a Floreale.

Sazka, jejíž mateřská firma Allwyn má partnerství s McLaren Formula 1 Team, na summitu ukázala závodní monopost MCL39 – vůz, se kterým tým slavil zisk Poháru konstruktérů. Účastnice potěšil také exkluzivní McLaren merch.

V oboru, kde převažují muži a vůně benzinu, si Šárka Heyna Fuchsová, generální ředitelka Volvo Car Czech Republic, našla své místo za volantem. Na summitu prozradila, jak získala respekt, proč je důležité být autentická i jak v automobilovém světě nezapomenout na vlastní hlas.

Během dne měli hosté možnost dopřát si výbornou kávu od Nespresso, která kromě klasických variant zahrnovala i letošní novinky – Pistacchio Vanilla Iced Latte a Coconut Vanilla Iced Latte.

Zpěvačka a producentka Pam Rabbit na Forbes Women’s Summitu sdílela svou cestu plnou houževnatosti a odhodlání, která ji dovedla až k ceně Anděl pro nejlepší sólovou interpretku. Zdůraznila důležitost naslouchání vlastní intuici a odvahy jít za svým snem, i když to znamená riskovat a čelit překážkám.

U stánku kadeřnického salonu Tomáše Arsova měli návštěvníci jedinečnou příležitost získat odborné vlasové a pleťové poradenství a zároveň si zahrát kolo štěstí o exkluzivní produkty z jeho kosmetické řady.

„Nikdy se nevzdávejte,“ vzkázala v panelu Future is Female Agnieszka Bobrukiewicz, členka představenstva Orlen Unipetrol.

Lauren Forrow, která se podílí na hledání první ženské mistryně světa ve formuli 1, se s hosty konference podělila o to, co obnáší práce v jednom z nejrychlejších a nejvíce mužských sportů světa – a proč je právě teď ten správný čas pro změnu.

Olga Řehořková, partnerka PwC, přiblížila aktuální stav a výzvy v oblasti platové nerovnosti mezi muži a ženami v Česku. Společnost PwC na Forbes Women’s Summit symbolicky představila svou novou platformu PwC Women’s Club, jejímž cílem je pomáhat ženám na jejich kariérní cestě.

Na stánku skupiny AGEL mohli návštěvníci absolvovat diagnostiku pleti, nechat si vyšetřit oči, ochutnat lahodné makronky a seznámit se s plány nové kliniky, která nabídne široké spektrum lékařských odborností včetně zubařů, pediatrů a rodinných balíčků.

Špičkový servis a moderní gastronomii zajistila společnost Incatering, která představila i svou novinku – Incatering Strom zážitků, ze kterého si hosté mohli vybírat delikátní makronky nebo mandle v čokoládě.

U stánku Amundi návštěvníci našli zábavný kvíz založený na datech z výzkumu o investování žen, mohli vyplnit krátký dotazník o investičních návycích českých žen a seznámit se s edukativními materiály a plánovanými workshopy.

Denisa Materová, generální ředitelka Promet Group promluvila o svém prvním roce v čele Promet Group a o konfliktu s Michalem Strnadem v kopřivnické Tatře.

Berlitz na summitu nabídl ukázku své celosvětově uznávané metody výuky jazyků, která se zaměřuje na aktivní používání jazyka v praxi. Návštěvníci si mohli vyzkoušet patnáctiminutovou konverzaci v cizích jazycích s rodilými mluvčími. Zároveň Berlitz zajišťoval překlad pro cizojazyčné hosty, aby si mohli plnohodnotně užít celý program.

Pavla Císařová, ředitelka marketingu Mastercard pro Českou republiku a Slovensko, otevřeně promluvila o osobních i pracovních tématech, o kterých se často mlčí. Podělila se o své zkušenosti a cestu plnou motivace a inspirace, o výzvách, mateřství i o balancování mezi kariérou a rodinou.

Na summitu byl představen nový koncept byznysového vzdělávání inspirovaný MIT, zaměřený na leadership, analytické myšlení a odolnost. Návštěvníci si mohli formou kvízu vyzkoušet své znalosti a seznámit se s magazínem MIT Sloan Management Review pro český trh.

Eva Veisová, executive director Ipsos, otevřela téma autenticity žen a ukázala, jak data odhalují přetrvávající nerovnosti.

Kvalitní vína vlastní produkce, sekty a frizzante nabídlo vinařství Pavlovín z oblasti Velkých Pavlovic, které působí na trhu již více než třicet let.

Michal Rejtler, ředitel vývoje a obsahu TV Nova, poodhalil zákulisí tvorby seriálových hitů a prozradil, co stojí za jejich úspěchem.

Kosmetický stánek Bruno Vassari na summitu nabídnul edukaci v oblasti správné ochrany pleti a individuální poradenství. Návštěvnice se mohly dozvědět více o microneedlingu a dalších účinných metodách péče o pleť.

O celoživotním vzdělávání v Česku i v zahraničí se svými hosty hovořila CEO Forbesu Barbora Průša. Do debaty si pozvala investora a majitele sítě škol PORG Martina Romana, CEO medicínského startupu Medevio Tomáše Havryluka a Kateřinu Bílly Danyšovou, která v Česku a na Slovensku vede síť laboratoří Synlab.

Z porodní asistentky až na pozici CEO jednoho z největších zdravotnických hráčů v Česku. Barbora Vaculíková na Forbes Women’s Summitu promluvila o své cestě na vrchol, překonávání vlastních limitů i o tom, co dnes považuje za největší výzvy českého zdravotnictví.

Společnost Esthemat na summitu představila špičkové korejské ošetření Rejuran, jejímž je výhradním a jediným oficiálním distributorem v Česku.

Hladký průběh akce podpořila společnost iSTYLE Apple Premium Partner, která zajistila iPady pro moderátory. Osobně dorazil také Petr Fučík, Head of B2B Sales ve společnosti iSTYLE.

Na stánku Forbes byla k dispozici nabídka předplatného a vybraných titulů z nakladatelství. Návštěvnice eventu se navíc mohly zapojit do soutěže o atraktivní ceny – předplatné magazínu Forbes, knihy a vstupenky na Forbes Business Fest.

Ráno se neslo v rytmu hudby, o kterou se postarala DJ Theresia.

Zelený rituál uprostřed summitu – Matcha Crew nabídnula návštěvníkům osvěžující ochutnávku ceremoniální matchy z japonské oblasti Udži.

Společnost Pompomtime zkrášlila pódium i fotokoutek svými elegantními, ručně vyráběnými květinami.

Díky DJ Kristýně Schickové se i pauzy nesly v rytmu příjemné hudby.

Návštěvníci summitu měli jedinečnou příležitost ponořit se do světa vůní prostřednictvím exkluzivní ochutnávky parfémů české značky Alexmonhart.

Po celý den si návštěvníci mohli dopřát osvěžující jemně perlivou alpskou vodu s dotekem ovoce, kterou pro ně připravila společnost CANS v elegantních plechovkách.

Adolphinata připravila celodenní workshop háčkování, kde si návštěvníci mohli vyrobit unikátní přívěšek a zároveň soutěžit o háčkované obaly či mini kabelky, které je čekaly v herním automatu.

Návštěvnice měly příležitost nechat se profesionálně nalíčit u stánku prestižního kosmetického salonu Líčírna.

O děti návštěvníků se postaral hravý dětský koutek Beruevent, který nabídl bohatý program pro malé i větší – od prolézaček a hraček přes deskovky, LEGO a tvoření ze dřeva až po výtvarné aktivity.

Osvěžení přinesly lahodné zázvorové limonády značky Green Heads, které potěšily svou příchutí šťavnaté broskve s horkým zázvorem a voňavým chai.

O atmosféru večerní afterparty se postarala DJ Linda Valouchová svým energickým setem.

O lahodné a zdravé osvěžení se s kombuchou v rozmanitých příchutích postarala značka JZT Ferments.

Nechyběl ani stánek Dena.Ink, kde si odvážné návštěvnice mohly rovnou odnést na památku originální tetování.

O působivou květinovou výzdobu se postaralo květinářství Fleur21, které celý prostor proměnilo v elegantní záplavu barev a vůní.

Anima Design nabídnula návštěvníkům prémiový zážitek v podobě vodních dýmek české výroby. Hosté si mohli vychutnat pestrou paletu příchutí – od jemné jahody s meruňkou po intenzivní hrozno s mátou – a poznat nový rozměr moderního dýmkaření.


The post Tisíc hostů a nekonečno inspirace. Women’s Summit ovládla síla ženského hlasu appeared first on Forbes.