Sobota 13. záříSvátek má Venku je 14 °C, Oblačno

Kampaň proti obtěžování v MHD i menstruační šaty. Kdo ovládl letošní Zlatý středník?

Forbes Před 1 dnem

Ocenění Zlatý středník pro nejlepší komunikační agenturu letos získala společnost MSL Czech Republic. Projektem roku je „Svoboda nás spojuje“ od iniciativy Díky, že můžem. Titul Osobnost PR patří Michaele Studené z iniciativy Pod svícnem a talentem roku porotci vyhlásili mluvčího ministerstva zahraničních věcí Daniela Drakea.

Projekty v soutěži letos hodnotilo celkem osmnáct porot, v nichž zasedlo 141 profesionálů z oblasti public relations, marketingu a audiovize.

„Letošní ročník Zlatého středníku znovu ukázal, jak obrovskou sílu má kvalitní komunikace. Nejde jen o to, jak pomáhá firmám a značkám uspět, ale jak dokáže otevírat důležitá témata, inspirovat a spojovat lidi,“ uvedla členka výkonného výboru ASCOPA Jitka Němečková.

Projekt Svoboda nás spojuje připomněl, že svoboda je hodnotou, která lidi drží pohromadě i pětatřicet let od sametové revoluce, říká.

Michaela Studená a Daniel Drake jsou podle Němečkové důkazem, že když se člověk nebojí komunikovat i citlivé věci s odvahou, může to mít skutečný dopad. „A MSL Czech Republic jako Nejlepší agentura nastavila laťku kvality opravdu vysoko,“ dodala.

Ocenění Grand Prix za odpovědnou komunikaci získala kampaň „Obtěžování do MHD nepatří“, kterou vytvořil Konsent společně s pražským magistrátem a Pražskou integrovanou dopravou.

Ocenění za měření efektivity si odnesla crowdfundingová kampaň Vražedná efektivita. Spojila svět true crime podcastu a deskové hry s autentickými reakcemi influencerů z únikové místnosti.

V nejobsazovanější kategorii Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG získalo první místo české a slovenské Tesco s projektem Menštruačné šaty.

Česká filharmonie byla úspěšná ve třech hlavních kategoriích – Audio a video prezentace, Integrovaná kampaň a Struktura, obsah a storytelling, vždy s projektem Nezapomeňte.

V kategorii Kreativní idea porotu nejvíce zaujal projekt Nenasaditelný prsten, který vznikl ve spolupráci iniciativy Jsme fér a agentur MSL Czech Republic a Leo Burnett.

Co se týče pořádaných akcí, zabodoval tým Apropo Jičín s kampaní Zaseli jsme péči a sklidili 800 tisíc korun.

Vítězství v kategorii Interní komunikace a employee engagement si zajistila Česká spořitelna ve spolupráci s agenturami JuiceUP a Webout You za Personalizovanou video pozvánku k dvoustému výročí.

V kategorii Launch, relaunch a rebranding si prvenství připsala Partners Banka s Konektor PR za projekt Vstup Partners Banky na trh. Ocenění za využití sociálních sítí a influencer marketing náleží projektu Influendcérky od Orange a Made by Vaculik.

V kategorii Podcast si vítězství odnesla série Hovorme o tom od Henkel Slovensko a Seesame.

Kategorii Nízký rozpočet a efektivita ovládl projekt Absurdní kampaň proti absurdní výchově – Vypráskaná výchova, který realizovalo Centrum Locika ve spolupráci s MSL Czech Republic a Saatchi & Saatchi.

V nové kategorii Regiony uspěl projekt To za nás nebylo, za kterým stojí Vzdělávací institut pro Moravu a B tým.

https://nextbigthing.forbes.cz/

Porotu v kategorii Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs nejvíce oslovil projekt „Povodně 2024“ ministerstva vnitra.

Cenu za nejlepší webové stránky si odnesla „Digitální křižovatka“ od Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Zlato za Mobilní aplikaci a inovaci putuje do organizace Nepanikař za stejnojmennou aplikaci. V kategorii Elektronický časopis, blog a newsletter zvítězil redesign blogu „Jídlo a radost“ v produkci Ambiente a A+Manual.

Nejlepším Interním tištěným časopisem a novinami se stal titul „Ranvej“ z dílny Aero Vodochody Aerospace a Boomerang Communication.

Cenu za nejlepší externí tištěný časopis a noviny si odnáší EduRevue od Národního pedagogického institutu České republiky.

Výroční zprávy nejlépe zpracovalo Národní divadlo, zatímco v kategorii Brožura, ročenka a katalog byl oceněn Magazín Odvaha od Nadace PPF.

The post Kampaň proti obtěžování v MHD i menstruační šaty. Kdo ovládl letošní Zlatý středník? appeared first on Forbes.

Pokračovat na celý článek