Pátek 01. srpnaSvátek má Venku je 22 °C, Skoro Zataženo

Tržby TV Nova loni překonaly devět miliard. Výsledky táhly reklamy i Voyo

Forbes Před 23 hodinami

Televizní Skupina TV Nova loni zvýšila čistý zisk o 3,5 procenta na 1,191 miliardy korun. Tržby stouply o šestnáct procent na 9,1 miliardy korun. Uvedla to ve výroční zprávě zveřejněné v obchodním rejstříku.

Vlastník Novy, společnost CME Media Enterprises z investiční skupiny PPF, si nechala z loňského zisku vyplatit 660 milionů korun. Zbývajících 531 milionů převedla na účet nerozděleného zisku.

Většina příjmů, celkem 5,01 miliardy korun, pocházela z odvysílané reklamy, další 1,2 miliardy firma utržila za reklamu na internetu a z předplatného streamovací služby Voyo. Počet jejích předplatitelů se loni zdvojnásobil na 950 tisíc Tržby z obchodních sdělení se zvýšily o pětinu na 882 milionů korun.

Programy skupiny loni dosáhly v divácké kategorii od 15 do 54 let podíl na sledovanosti 32,4 procenta, v hlavním vysílacím čase pak téměř 35 procent. Oba tyto ukazatele byly nejvyšší na trhu před Českou televizí a FTV Prima.

Letošní hlavní prioritou Novy je udržení vedoucí pozice v cílové divácké skupině a investice do digitálního rozvoje a streamovací služby Oneplay, která vznikla letos spojením Voya a O2 TV společnosti O2, která rovněž patří pod PPF.

Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Lady a Nova Gold a prémiové stanice Nova Sport 1 až 6.

The post Tržby TV Nova loni překonaly devět miliard. Výsledky táhly reklamy i Voyo appeared first on Forbes.

Pokračovat na celý článek